PRODAT NEMOVITOST V CO NEJKRATŠÍM ČASE A ZA CO NEJVÍCE PENĚZ? OPRAVDU TO NENÍ JEN TAK!

 

 

Prodáváte rodinný dům, byt, chalupu, chatu, nebytový prostor nebo pozemek? Hledáte spolehlivého partnera, který za Vás vyřídí vše potřebné? Neváhejte mě kdykoli kontaktovat.

Mým zájmem je dlouhodobý vztah s klienty a obchodními partnery, a tomu přizpůsobuji veškerou činnost. Jsem přesvědčen, že klient s vlastní dobrou zkušeností, kdy jsem pro něj ten nejlepší realitní makléř, je pro mě tou nejlepší reklamou a nebojí se doporučit mé služby svým blízkým i širokému okolí. Ode mne i od mé realitní kanceláře proto můžete očekávat kompletní servis potřebný pro úspěšný prodej nemovitosti. 

 

PRODAT NEMOVITOST V CO NEJKRATŠÍM ČASE A ZA CO NEJVÍCE PENĚZ? OPRAVDU TO NENÍ JEN TAK!

 

Pro úspěšný prodej byste si měli vybrat nejlepšího realitního makléře. Proč? Při prodeji záleží na všem a i detaily mají vliv na dobu prodeje i prodejní cenu. Proto nestačí jen nic nepodcenit po technické stránce, ale navíc je nutné vzbudit ty správné pozitivní emoce, abyste v zájemci vyvolali pocit absolutní nutnosti tuto nemovitost získat! Co by měla obsahovat prezentace nemovitosti?

 

Pokud je majitel nemovitosti přesvědčen, že to zvládne sám, pak tento článek není pro něj. Vážně, nechci nikoho přemlouvat a „samoprodejcům“ přeji hodně štěstí.

 

Chcete-li však zjistit, CO, JAK a PROČ dělám, s čím Vám můžu pomoct a kolik za to zaplatíte, pokračujte ve čtení.

 

  1. NEZÁVAZNÁ SCHŮZKA S VÁMI

 

Slovo „nezávazná“ je velmi důležité, nechci na Vás tlačit, ale naopak si chci oprávněně získat Vaši důvěru a být pro Vás dlouhodobým partnerem na realitním trhu.

 

Určitě potřebujeme znát Vaše proč  a s jakým očekáváním do prodeje nemovitosti jdete. Tzn. proč nemovitost prodáváte, jakou částku byste chtěli získat a v jakém čase, co je pro vás při prodeji důležité a důležitější…

 

Podstatné také je, co prodáváte a jaké podklady k tomu máte. Podíváme se na Nabývací titul na základě jakého dokumentu nemovitost vlastníte. List vlastnictví, kde zjistíme celkový právní stav nemovitosti. Stavební dokumentaci, kterou byste měli dle platných zákonů uchovávat, PENB – průkaz energetické náročnosti budov a další dokumenty, které mohou s nemovitostí souviset.

 

Jistě i Vás bude zajímat něco o naší společnosti a o mně. Rád Vám představím historii společnosti včetně výsledků, personální obsazení celého týmu. Ukážeme Vám Cestu prodeje nemovitosti od A do Z, ale nejen teoreticky, ale na konkrétních příkladech a referencích se můžete přesvědčit, že naše služby a realitní marketing jsou na top úrovni v rámci českého realitního trhu. Aby bylo jasné, že to myslíme vážně, dáme Vám Smlouvu o zprostředkování a dostatek času na prostudování a zodpovězení případných dotazů.

 

  1. ANALÝZA PRODEJNÍ CENY, TVORBA PRODEJNÍ STRATEGIE A MARKETINOVÉHO PLÁNU, NÁVRH SPOLUPRÁCE

 

Na základě zjištěných informací, zkušeností, aktuální situace na realitním a hypotečním trhu, porovnáním nabídek, nahlédnutím do cenových map i zjištěním dřívějších prodejních cen v lokalitě Vám předložím rozsah výše prodejní ceny v závislosti na Vašich preferencích.

 

Příprava nemovitosti, tvorba kvalitních reklamních materiálů, prodejních textů, fotografií, videa, využití moderních technologií, marketingových nástrojů propagace, komunikačních kanálů a oslovení vhodné cílové skupiny a potenciálních zájemců… bez toho se dnes rychlý prodej za nejvyšší cenu neobejde.

 

Nad výše uvedeným se společně opět setkáme, rádi Vás uvidíme třeba u nás v kanceláři v OC Velká Ohrada na Praze 5. Rozebereme si cenovou analýzu, vysvětlíme si jednotlivé kroky prodejní strategie a marketingového plánu, domluvíme se na našem provizním ohodnocení a dalších krocích prodeje. A bude-li nám spolupráce dávat oboustranně smysl, stvrdíme si ji vzájemným podpise Smlouvy o zprostředkování prodeje.

 

 

  1. PŘÍPRAVA PREZENTACE A REALITNÍ MARKETING

 

Již v rámci Prodejní strategie a marketingového plánu navrhnu všechny činnosti a kroky tak, aby nemovitost i samotná prezentace působila co nejlépe. Mezi tyto kroky bude zcela jistě patřit např. vyklizení nemovitosti, úklid, rekonstrukce, malování, příprava nemovitosti na focení či video.

 

Dle marketingového plánu pak budeme pracovat s profesionálními fotografiemi,

 

videoprolídkou, propagací videa na Youtube, organickým dosahem i placenou propagací na sociálních sítích Facebook, LinkedIn, Instagram, unikátní webovou stránkou nemovitosti, ppc kampaně na Google a Seznam… Nejde tedy jen o inzerci na běžných realitních portálech např. Sreality.cz, realitmix.cz, eurobydleni.cz a dalších asi 23 portálů, ale jednotlivé fragmenty marketingového mixu zacílíme a na relevantní cílovou skupinu, díky čemuž o Vaší nemovitosti dozví potenciální zájemci.

Přestože on-line marketing v realitách co do výsledků čím dál více dominuje, je potřeba nezapomínat také na off-line marketing. Připravené materiály tedy použijeme např. do prodejních listů zakázek, na reklamní billboardy, plachty, letáky apod.

 

  1. PROHLÍDKY A KOMUNIKACE A VYJEDNÁVÁNÍ SE ZÁJEMCI

 

Za dobu mého působení v realitách jsem realizoval množství prohlídek a spoustě individuálních nemovitostí. Prohlídka není jen o strohém předání informací a obhlédnutí faktického stavu domu, bytu, či pozemku. Na to by makléře nebylo ani tak třeba. Uskutečníte-li však takové množství prohlídek budete si bezpochyby jistí v „kramflecích“. Poznáte jaký tip klienta přišel, jakým způsobem s ním komunikovat, jaké informace ho budou zajímat a jak mu je podat, atp. A zde je právě velká přidaná hodnota makléře, kdy se projeví jeho zkušenosti a obchodní dovednosti a udělá z prohlídky pro zájemce zážitek, který jej pro nemovitost nadchne. A často právě díky dobrému makléři dochází ke kladnému rozhodnutí ke koupi.

 

Zcela jistě dojde na vyjednávání o ceně a podmínkách celého převodu. Realitní obor je nejen poměrně složitý, ale je také velmi rozsáhlý a má svá úskalí, pravidla a parametry, na které je třeba při jednáních myslet. Realitní makléř musí vždy stát na straně klienta, kterého zastupuje a který za jeho služby platí. A právě realitní makléř je zkušený vyjednavač a je zvyklý na určité tlaky, argumenty, námitky apod. při vyjednávání o ceně. Nejen, že jim nepodlehne, ale je schopen pohotově reagovat a prodejní cenu u kupujícího obhájit.

 

  1. PRÁVNÍ A POPRODEJNÍ SERVIS

Dohodnou-li se všechny strany, dochází k následnému převodu nemovitosti z prodávajícího na kupujícího. To má samozřejmě také svoje. Běžnou praxí je, že se skládá rezervační záloha a připravuje se kupní smlouva a smlouva o advokátní, bankovní či notářské dohodě. Spousta klientů financuje svoji novou nemovitost hypotečním úvěrem. Ten můžeme v rámci naší finanční divize Adomus – finance jinak kupujícím zajistit. V případě úhrady nemovitosti z vlastních zdrojů je příprava kupní smlouvy a smlouvy o úschově otázka několika dní. U financování hypotékou je proces o něco delší. Kupující dávají dohromady podklady, potvrzení o příjmech, řeší se odhad, pak jde vše na schválení apod. Reálně se pak od podpisu rezervace a složení depozita dostaneme k podpisu kupních smluv cca za 4 až 6 týdnů.

 

Kupní smlouva je nejdůležitější dokument a při jejím podpisu se tak trochu jedná o slavnostní okamžik, kdy všechny strany ví, že se dohoda zdařila a zbývá splnit již „jen formální a procesní“ termíny. Spolu s kupní smlouvou se v případě financování hypotečním úvěrem podepisují i zástavní smlouvy a smlouvy o úschově. Zástavní smlouvy jdou do banky a na katastr, následuje finanční převod prostředků od kupujícího a banky do úschovy a vkládá se návrh na vklad na změnu vlastnického práva k nemovitosti.

 

Po uplynutí 20ti denní lhůty a zapsání změny vlastníka v katastru (o čemž jsou prodávající i kupující informování Vyrozuměním a jako potvrzení také slouží nový list vlastnictví) dochází k předání předmětu převodu, výplaty peněz z úschovy prodávajícímu, přepisu energií a případně ke splnění daňové povinnosti. I v této části procesu Vám se vším pomůžeme, tak aby vše bylo naprostém pořádku a vy tak měli peníze bezpečně a co nejdříve na svém účtu.

 

Vše již máme za sebou a můžeme tedy oslavovat.